Eszterka|Cateye 2014.06.22. 18:39

8. Tarbert

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: Sokan jeleztétek már, hogy nem tudtok minket beazonosítani a bejegyzések során, így egy kis segítség Nektek!

ESZTERKA = Nagy Eszter

ESZTÓ = Karacs Eszter

Tegnap a délutánunk szabad volt, így elmentünk Tarbertbe (kis falu a szállásunktól 3 mérföldre). Gyalog tettük meg ezt az utat.

SAM_3310.JPGHaverock néznek :)

Útközben találkoztunk Tarral (Katie), aki ránk dudált és továbbhajtott. Már közel jártunk a faluhoz, amikor megjelent Dianne (kolleganőnk) és elvitt minket a központba.Itt beültünk egy helyi pub-ba, ahol vizet ittunk (itt szintén nem kellett fizetnünk semmit :)). Láttuk, hogy  hétvégente vannak élőzenés programok, majd egyszer elnézünk oda is.

Ezután elmentünk a Craft Market-ba (Kézműves Vásár), ami szombat délutánonként van a Közösségi Házban, és Katie ajánlotta nekünk, hogy nézzük meg.  Körbenéztünk, de nem vettünk semmit, mert horror árak voltak. De amúgy szép termékek voltak.

Tarbert egy kisebb, hangulatos városka, icipici házikókkal, kikötővel, iskolával, sport centerrel. Vannak a központban kisebb üzletek, pubok, hotelek, és nagyon kedves emberek.

P1020682.JPGAz iskola, aminek a focipályája az ócánra néz amúgy :)

P1020688.JPGKilátás az iskola focipályájáról

P1020680.JPGA tűzoltóság

SAM_3325.JPGKikötő felülnézetből

SAM_3331.JPGEgy kis helyi hotel kertje

SAM_3338.JPGFreedom!!! ♥

Itt a Harris Tweed nagy márka, ez egy skót gyapjúfajta, és ebből készítenek különféle termékeket: táskákat, pénztárcákat, párnát, kesztyűt, sapkát, cipőt, kabátot, stb… De ezek horror árban vannak.

Bementünk az Információs Központba, ahol találtunk egy kirándulási lehetőséget. Ez egy 1 napos program, minden szombaton indítják. Busszal körbejárjuk a szigetet, és árban is nagyon korrekt. Szóval erre mindenképp el szeretnénk menni.

P1020716.JPGHazafelé Eszterka szedett egy csokor virágot.

P1020707.JPGHazafelé :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.